.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین اعضاي هيئت اجرايي انتخابات در نور

فرماندار نور گفت: بر‌اساس برنامه زمان‌بندي شده و با دعوت از معتمدان اعضاي هيئت اجرايي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شهرستان انتخاب شدند.‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالله ملكي در جلسه ستاد انتخابات اين شهرستان افزود: با دعوت از 30 معتمد شهرستان در مركز حوزه و با رأي‌گيري بين معتمدان هفت عضو اصلي و پنج عضو علي‌البدل هيئت اجرايي بخش مركزي و مركز حوزه انتخاب شدند.
وي افزود: در بخش‌هاي چمستان و بلده نيز با حضور بخشداران به‌صورت مستقل از بين معتمدان بخش‌هاي ذكر شده اعضاي اصلي و علي البدل هيئت اجرايي انتخاب شدند.
ملكي تصريح كرد: مسئولان هيئت بازرسي انتخابات نيز معرفي و احكام خود را دريافت كردند و در جلساتي نيز مسايل امنيتي و محل استقرار شعب ثبت نام و اخذ رأي بررسي و تعيين شد.
وي افزود: مسئول هيئت بازرسي انتخابات، حسيني‌پور مسئول حراست فرمانداري نور است.
فرماندار نور اظهار اميدواري كرد؛ با بي طرفي كامل هيئت‌هاي اجرايي، نظارت، بازرسي و ساير دست اندركاران انتخاباتي سالم و با حضور حداكثري داشته باشيم.
معاون فرماندار نور نيز در بازديد از آغاز عمليات اجرايي قطعه دوم تعويض و چهار بانده كردن محور نور - چمستان - آمل خواستار تسريع عمليات اجرايي پروژه‌هاي شهرستان شد.
علي رجبي افزود: سرعت بخشيدن به پروژه‌هاي عمراني و اتمام سريع پروژه‌ها دغدغه مسئولان نظام است و در شهرستان‌ها نيز ما وظيفه داريم با همه توان و امكانات به اين امر سرعت ببخشيم.
وي تصريح كرد: محور نور – چمستان از حساسيت ويژه‌اي در امر زيرساخت‌ها و راه كه مهمترين آن محسوب مي‌شود برخوردار است و چون يكي از محورهاي اصلي است و داراي پيچ‌هاي خطرناك و نقاط حادثه‌خيز براي ما نگران كننده است زيرا جان انسان‌ها مورد نظر است.
رجبي افرود: اين مسير از پررفت و آمدترين مسيرهاي شهرستان به‌دليل تعداد روستاهاي مسير و نيز تردد به آمل است كه ما بايد براي حفظ جان مسافران در اجراي پروژه تسريع كنيم.
پيمانكار قطعه دوم نيز وعده كرد تا شهريور امسال پنج كيلومتر از مسير قطعه دوم آسفالت و تحويل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.